חיפוש

התדמית השלילית שנוצרה לקבלים בישראל 2018

אין ספק כי שנת 2018 הייתה שנה רעה מאוד לקבלים רבים, וזאת לאור אין ספור פרסומים מכפישים בכלי התקשורת. עו"ד מירי יעקב שופכת אור על התופעה, וכיצד ניתן לשנות אותה.

שנת 2018 – שנה רעה  מאוד בעבור הקבלנים

שנת 2018, כמו גם השנים האחרונות מהוות בעיה תדמיתית קשה ביותר בעבור קבלנים אשר עובדים בישראל כמו גם בעולם, זאת לאור עלייה משמעותית בהתעניינות הציבורית בפרויקטים אשר נבנים בכל רחבי הארץ. למעשה, לאור הפרסומים המכפישים כמו גם נקיטת אכיפה מוגברת כנגד קבלנים, קבלנים רבים מוצאים את עצמם עומדים בפני הליך פלילי, ולעיתים גם בהליך אזרחי. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לקיחה של ייצוג קבלים בעסקת נדל"ן יכולה להבטיח את השלמת התהליך בצורה מיטבית  וללא חשש מתביעות הדדיות.

משאית באתר בנייה
משאית באתר בנייה

חשיבות לקיחה של עורך דין בזמן הליך של עסקת נדל"ן

עסקת נדל"ן מחייבת לקיחה של עורך דין מטעם הקבלן, וזאת על מנת לשמור על האינטרסים כמו גם בכדי להגן על הקבלן מפני הליכים משפטיים אשר להם הוא חשוף, כאיש מקצוע. יתרה מכך, אי ליווי של עורך דין בזמן ההליך עלול לחשוף את הקבלן להפסד כספי משמעותי, כמו גם בכדי להעניק כובד משקל בעבור סוגיות משפטיות אשר רלוונטיות לעסקה. על כן, לקיחה של עורך דין יכולה לפשט באופן משמעותי את הליך עסקת הנדל"ן, וכן לחסוך לקבלן מאמץ וזמן בבחינה של סוגיות משפטיות ובדיקות הכרחיות אשר עורכי דין אשר עוסקים בתחום מיומנים בהן. לאור העובדה כי שמם הטוב של קבלנים נפגע באופן משמעותי בשנה האחרונה, הבינו קבלנים רבים כי עבודה עם עורך דין באופן יום יומי תבטיח את האינטרסים הכלכליים כמו גם התנהלות טובה יותר במשא ומתן אל מול הרוכש, גם מבחינת היבטי מיסוי, רכש והתנהלות עסקית נכונה, וזאת על מנת להסדיר את היחסים בין הצדדים, לשביעיות רצונם המלא. לאור העובדה כי מדובר בעסקאות אשר הן לרוב בהיקפים של מיליוני שקלים, עבודה עם עורך דין אשר מתמחה בתחום תבטיח לקבלן שקט נפשי כמו גם ביטחון מלא בהליך.

עו"ד מירי יעקב גביש – ליווי אישי לקבלנים

עו"ד דירי יעקב גביש היא מומחית לתחום המקרקעין, כאשר ברבות השנים ייצגה בהצלחה יתרה מאות קבלים בעסקות נדל"ן בהיקפים משמעותיים, כאשר מתוך ניסיונה הרב העניקה ידע מקצועי ומשפטי בעבור קבלנים אשר מעוניינים לקבל ייצוג משפטי בעסקאות מקרקעין. על כן, אם הנכם קבלנים אשר מעוניניים לשמור על שמם הטוב ולבצע עסקאות נדל"ן תחת פיקוח של עורכת דין אשר מתמחה בתחום, תוכלו ליצור קשר דרך המספר 073-3744460 או דרך האתר הרשמי של עורכת הדין גביש בכתובת https://brunolaw.co.il ובכך להבטיח לעצמכם ייצוג משפטי הולם, חוסן כלכלי ושמירה על האינטרסים האישים.

אולי תאהבו גם את

תאונת דרכים
מדריך לנפגע בתאונת דרכים

המספרים ההולכים וגדלים מציבים את תאונות הדרכים כמציאות עגומה למדי בכבישי ישראל. כל מעורבות במסגרת תאונת דרכים, יכולה להביא לפגיעה חמורה ולנזקים כלכליים מהותיים, היכולים

קראו עוד »