חיפוש

הכירו את גני החיות בישראל

אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה הייתם בגן חיות עם הילדים? או שאולי אתם מחפשים היום את הדרך להפיק יום כיף לעובדים ורוצים שחלק מהיום הזה יהיה קשור לחיות? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים לאיזה גן חיות כדאי לקחת את כולם.

 

ספארי מיוחד ברמת גן

אחת מהאפשרויות הכי טובות ומעניינות שעומדות בפניכם כשאתם חושבים על גן חיות היא הספארי שברמת גן? אם כך, כדאי שתדעו שזה מקום נהדר שכדאי יהיה לבקר בו בכל ימות השנה. מדובר על 1,00 דונם של טבע מקסים שנמצא במרכז גוש דן וכאן תוכלו לראות חיות שלא תמצאו במקומות אחרים. במסגרת סיור במקום המיוחד הזה תוכלו לראות חיות, להתרשם מהן וגם ללמוד עליהן לא מעט דברים, כך שמדובר על יום כיף שהוא גם חינוכי ומלמד.

זברה
זברה

 

גן החיות התנכ"י בירושלים

כשמדברים על ימי כיף מיוחדים שכוללים גם ביקור בגני חיות, אי אפשר שלא לחשוב על המקום המיוחד הזה. יש כאן שילוב מושלם בין עיצוב יפה ובין חיות מיוחדות, והכול באווירה המקסימה של ירושלים. אחד מהדברים הנפלאים בגן הזה זו העובדה שהחיות כאן לא מוחזקות בכלובים, כך שאין ספק שלטייל במקום כזה ולהתרשם מהחיות המיוחדות זו חוויה אחרת לגמרי. אתם תראו שסיור מודרך בגן החיות הזה יהיה מרתק, כך שזה לא משנה עם מי אתם מגיעים לכאן כי בכל מקרה תחזרו עם טעם של עוד.

 

גן החיות הלימודי בחיפה

ממש בלב מרכז הכרמל מחכה לכם עוד גן חיות ששווה ביקור. שטח הגן החיות כאן עומד על כ 30 דונם והוא כולל אינספור סוגים של חיות, וחלק מהן אפילו נדירות. יש כאן עופות, יונקים, זוחלים ועוד, כך שאין ספק שסיור במקום הזה יהיה מעניין כבר מהרגע הראשון. אם אתם מגיעים עם הילדים, כדאי שתדעו שיש כאן גם פינת ליטוף כך שניתן יהיה להתקרב לחיות, לגעת בהן ולהכיר אותן הרבה יותר מקרוב. מחכה לכם במתחם הזה גם גן בוטני מקסים ולכן תוכלו להיות בטוחים שכבר מהרגע הראשון הסיור יהיה מרתק.

 

איך מגיעים לגני החיות?

זה לא משנה באיזה גן חיות בישראל אתם רוצים לבקר, כי בכל מקרה אפשר להבין אתכם אם יש לכם דילמה איך להגיע למקום. כדאי לדעת שממש כפי שאתם יכולים לקחת מוניות לבן גוריון ולחסוך לעצמכם את הנהיגה, גם כדי להגיע לכל גן חיות אתם יכולים לקחת מונית. מצד שני, אם אתם מגיעים עם קבוצה גדולה של אנשים יש אופציה לשכור מיניבוס או אפילו אוטובוס גדול ורחב ידיים. משמעות הדברים היא שלא תמיד צריך להגיע למקומות האלה עם הרכב הפרטי, כך ששווה לבדוק גם אופציות אחרות והרבה יותר נוחות שבעזרתן תוכלו להגיע לכל גן חיות בארץ.

אולי תאהבו גם את