חיפוש

חום קיצוני או גשם ורוחות – האם כל שמשונית תחזיק לאורך זמן?

במציאות של ימינו תוכלו להדפיס על כל דבר שרק תרצו. בעבר, היה ברור כי ההדפסה יכולה להיות רק על נייר. אולם, ככל שהתקדמה הטכנולוגיה, התרחבו האפשרויות להדפסה על סוגי בד, כאשר בתקופה הנוכחית ועם התפתחות נוספת של הטכנולוגיה, ניתן להדפיס בבתי הדפוס על כל מוצר שתרצו. כל מה שהלקוח צריך הוא להגיע לבית הדפוס, לבקש את ההדפסה בה הוא מעוניין, בין אם זה לשימוש עסקי או לשימוש פרטי, ולקחת את המוצר. בין המוצרים השונים הקיימים להדפסה ישנה גם השמשונית, אשר הדרישה אליה הולכת וגוברת.

 

הדפסה בעבור בתי עסק

כל בעל עסק אשר מוכר מוצר, מעוניין כי שמו של העסק יפורסם בתפוצה הרחבה ביותר. לצד החידושים הדיגיטליים דוגמת קידום אתרים ומודעות פרסום ברשתות החברתיות, ישנו עדיין צורך להשקיע בפרסום במרחב הציבורי שמחוץ לעולם הדיגיטל. אבל, לא כל פתרון הוא בהכרח גם ישים, למשל הצבת שלט במרחב הציבורי עלולה להיות מאוד מסובכת. שלט הוא הוצאה יקרה ביותר אשר כרוכה גם בהתעסקות בירוקרטית רבה מול הרשויות. לכן, כיום ישנה אפשרות של הדפסת המידע אותו אתם רוצים לפרסם על בד שמשונית.

ישנם מקרים בהם חשיפת המידע אותה תרצו לבצע תהיה באופן נקודתי ולתקופה קצרה בלבד. לכן, במקרה זה פריסת בד שמשונית עליו תכתבו את כל המידע הרלוונטי יביא לכם את כל הפרסום הדרוש באירועים שונים, כנסים ואתרי בנייה. אפשרויות ההדפסה העומדות בפניכם הם בלתי מוגבלות, ניתן לשלוח לחברת הדפסה מומחית שתבצע הדפסה על שמשונית בגדלים שונים, או לחילופין לשלוח לגרפיקאי. אלו יבצעו את ההתאמה הנדרשת של המידע לגודל הרצוי של השמשונית.

 

יתרונות ההדפסה של השמשונית

יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להשתמש בבד מסוג שמשונית על מנת להשתמש בו לפרסום מידע. יש לכך מספר סיבות:

  1. בד השמשונית הוא בד עם עמידות גבוהה. המשמעות היא כי יתכן ותשקיעו בעלות קצת גבוהה מהמקובל בדרך כלל להוצאות פרסום מהסוג הזה. אולם, השקעה זו תניב לכם תוצאות לטווח הארוך. בד השמשונית יוצב לרוב בחוץ והמשמעות היא כי הוא חשוף לגשם ולשמש מאוד חזקה. עמידותו של הבד מסייעת לו להחזיק מעמד בכל פגעי מזג האוויר ובאופן בו כולם יוכלו לקרוא את הכתוב בו.
  2. יתרון נוסף לשימוש בבד השמשונית הוא עלותו הזולה של הבד. העלות נמוכה ומשתלמת ביחס לתמורה אותה תקבלו. מדובר בחתיכת בד גדולה עליה תבצעו הדפסת ברזנט, כאשר המטרה היא שתבלוט למרחק ניכר, כך שתוכלו לצאת מרוצים הן מהתוצאה והן מהעלות.
  3. טכנולוגיות ההדפסה החדישות מאפשרות לכם לבצע הדפסה על השמשונית באופן שיביא לחדות גבוהה ולהיצמדות לצבעים שלא יתקלפו או ידהו למרות פגעי מזג האוויר.

 

מטריה

אולי תאהבו גם את

Trophies
למי מגיע מגן הוקרה?

מכירים את הסמלים המעוצבים, המכילים טקסט הערכה קצר וממוקד, ומביעים הרבה מעבר למילים? חשבתם פעם למי הייתם רוצים להעניק מתנה כזאת? אם יש מישהו שחשוב

קראו עוד »