חיפוש

יתרונות של רו"ח שמבין בייעוץ כלכלי

ראיית חשבון הוא מקצוע הדורש צבירת ידע במגוון תחומים פיננסים וחשבוניים. רואה חשבון יכול לזהות חולשות ויתרונות של עסק או מיזם עסקי. כישורים נוספים כיועץ כלכלי יכולים לסייע בייעול ושדרוג התוצאות הפיננסיות, ניסוח תוכנית עסקית ובאיתור שווקים חדשים.

 

ניהול פיננסי של עסק

בעלי עסקים ומנהלים בכירים יודעים את האמת: ניהול עסק זאת עבודה קשה מאוד. הצורך להיות עם האצבע על הדופק 24/7 לצד האחריות הגדולה לפרנסה האישית ושל אחרים היא מעמסה לא קטנה. כדי להפוך מעוד עסק שמתפקד ושורד לעסק מצליח צריך להשקיע הרבה מאמץ, לדעת לנהל משברים ולקוות למעורבות של אלת המזל.

חלק מרכזי בניהול עסק קשור לצד הבירוקרטי-פיננסי שלו. הצורך לנהל את הניהול החשבונאי ואת ההתנהלות מול רשות המיסים. שליטה במרכיב הזה של העסק היא חיונית לצורך ניהול נכון של המשאבים בסוגיות כמו תשלום משכורות, תשלום מיסים, רכישות והשקעות.

עסקים רבים נעזרים ברואי חשבון שיסייעו בניהול הפיננסי של העסק. באמצעות הנתונים האלה רואה חשבון מיומן יכול לזהות במהירות את מצבו של כל עסק. האם התשתית הפיננסית שלו איתנה? או שהוא על סף קריסה. האם הוא בנוי נכון? האם הוא מנצל נכון הטבות שונות שמעניקה המדינה לעסקים מסוגו וכו'.

 

כוחות על

תארו לכם רואה חשבון שבנוסף להכשרה המקצועית שלו יכול להשתמש בידע שלו לצורך ייעוץ כלכלי. איש מקצוע כמו רואה חשבון יניב נשר ישתמש בכל המידע הפיננסי שברשותו לצורכי הבראת עסקים, שיקומם וצמיחתם. שילוב זה של ידע פיננסי עם הבנה בתפעול עסק, ניהול עובדים, בניית תוכנית עסקית וכלים נוספים שווה ערך לכוחות על.

ישנם יועצים כלכלים שמגיעים מרקעים משונים. רואה חשבון נדרש להפגין ידע בתחומי המימון, הביקורת החשבונאית, החשבונאות והמיסים לצורך ביצוע ראוי של תפקידם ולצורך קבלת רישיון בתחום.

החוק המסדיר את עבודת רואי החשבון מחייב אותם לעבור מסלול הכשרה קפדני. שילוב של הכשרה זאת עם ידע וכישורים שנרכשו במשך השנים מקנים ליועץ העסקי נקודת מבט ייחודית שתסייע ללקוחותיו לייעל את העסק שלהם.

 

ידע הוא כוח

אנשי עסקים פונים בדרך כלל ליועץ כלכלי כשהם נמצאים בצומת דרכים לגבי העסק או המיזם בו הם מעורבים. יתכן שמדובר בעסק במצוקה או שמדובר באיש עסקים בעל שאיפות לצמוח ולהתרחב.

יועץ כלכלי יידרש תחילה ללמוד את העסק ולחקור את תחום העיסוק שלו לפני שיעביר את חוות דעתו ועצותיו. לאנשי מקצוע כמו רואה חשבון יניב נשר יש את ההשכלה הנדרשת כדי ללמוד במהירות את המבנה הפיננסי של העסק או המיזם. הם יזהו את החולשות והיתרונות וביכולתם להציג תוכנית פעולה בהתאם לשאיפות הלקוח.

 

מכפיל כוח

יש המתלבטים אם להסתייע בייעוץ כלכלי. הם אינם בטוחים בתועלת וחוששים מעלות גבוהה. אך יועצים כמו רואה חשבון יניב נשר הם בגדר מכפיל כוח. ההכשרה שלהם כרואי חשבון בנוסף לידע העסקי הרב שצברו, יעשירו את העסק במידע רב ובשיטות ניהול שלא היו מוכרות להם עד כה.

 

יעוץ פיננסי

אולי תאהבו גם את

קופת חיסכון
מה היא קרן פנסיה נבחרת

העשור שהתחיל בשנת 2010 היה עשור חשוב מאד, בכל האמור לתחום הפנסיוני. בעשור הזה עצרה ממשלת ישראל הידרדרות שנמשכה שנים ארוכות בתחום וירידה הדרגתית במספר

קראו עוד »