חיפוש

מניעת פריצה שקטה

כשמדמיינים אקט של פריצה לתוך בית, בדרך כלל האירוע מצטייר ככזה שיש בו פיצוצים, חומרי נפץ ושברי זכוכית מפוזרים לכל עבר. המציאות קצת אחרת. במידה ויצא לכם לשמוע על פריצות בשנים האחרונות, כנראה שהמושג פריצה שקטה לא זר לכם.

פריצה שקטה היא כזו שבה הפורצים מצליחים לבצע את הכניסה למקום מבלי להשאיר סימנים על המנעול ובלי לעורר רעש רב. היכולת לפרוץ באופן הזה מקלה על חייהם של הפורצים אבל יש גם בשורות טובות – ניתן למנוע את זה, בואו לגלות כיצד.

 

איך מתבצעת פריצה שקטה?

ובכן, פריצה שקטה כשמה היא – שקטה. באמצעות כלים ידניים, פורץ מיומן מסוגל לפרוץ את מנעול דלתכם מבלי לעשות רעש ומבלי ולגרום נזק ויזואלי למנעול.

באופן הזה, לפורץ יש זמן רב לחפש אחר מבוקשו מבלי שהקורנות בכלל יודעים שפורץ מתהלך להם בבית וגונב את רכושם. ישנם אתרי אינטרנט, לרבות interiordoor.co.il בהם ניתן למצוא מידע מפורט טעם מנעולנים מקצועיים בנושא זה.

 

כיצד ניתן למנוע פריצה שקטה?

הטכנולוגיה המתקדמת הביאה איתה חידושים המשמשים את הפורצים, אך יחד עם זאת היא גם הביאה פתרונות חדשניים ויצירתיים שמטרתם למנוע את הפריצות השקטות. ריכזנו עבורכם מספר עצות אשר יפחיתו את הסיכויים שתתבצע בביתכם פריצה שקטנה:

 

  • החליפו מנעול

במידה ומנעול דלתכם לא הוחלף בשנים האחרונות – כדאי ליצור קשר עם מנעולן ולהחליף אותו. הפורצים לומדים מהר את המנגנונים השונים ואת הדרכים לפרוץ אותם, לכן מומלץ אחת לכמה שנים לשדרג את המנעול וכך תפחיתו את הסיכוי שפורצים ידעו כיצד לגבור עליו.

 

  • התקינו מערכת אזעקה

מערכת אזעקה טובה ומשודרגת גם כן מהווה אמצעי יעיל להתמודדות עם פריצות שקטות. מערכת אזעקה טובה ויעילה גם מקרים בהם אם לא נמצאים בבית ואפילו במקרים בהם אתם לא נמצאים בארץ לתקופה ממושכת. יש להפקיד על שימוש נכון ועקבי עם מערכת האזעקה, רק כך תובטח יעילותה בשמירה על ביתכם.

 

  • לא להשאיר מפתח בחוץ

זה אולי נשמע מעט טיפשי, אבל מקרי פריצה רבים נעשים באמצעות מפתח שהוחבא מחוץ לבית. גם אם אתם משוכנעים שהמצאתם את הגלגל ושאף פורץ לא יעלה בדעתו שהמפתח נמצא מתחת לאדנית הישנה, תצאו מנקודת הנחה שיהיו כאלו שיחפשו ויצאו אותו שם.

 

  • הציבו מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה מהוות אמצעי הגנה יעיל ביותר כנגד פריצות. כאשר פורץ מבחין במצלמת אבטחה, הוא יעדיף לא להסתכן מראש ויבחר לעשות את מעלליו בבית אחר. במקרה כזה, תרצו להיות הבית שהוא יפסח עליו.

 

  • כלב – חברו הטוב ביותר של האדם

בדומה למקרה של מצלמות אבטחה, פורצים ימנעו מפריצה לבתים בהם יש כלבים. במידה ויש לכם כלב, תדאגו שכל מי שמתקרב לביתכם יידע זאת, ניתן לעשות זאת באמצעות שילוט. גם אם יש לכם כלב ננסי, השלט שתחברו יכול להציג מציאות שתועיל לכם יותר.

מנעולנים

אולי תאהבו גם את

מזיקים של חרקים
מזיקי חרקים נפוצים בחקלאות

מזיקים של חרקים מהווים איום משמעותי על הפריון החקלאי ברחבי העולם, גורמים נזק משמעותי ליבולים ומובילים להפסדים כלכליים ניכרים לחקלאים. הבנת מזיקי החרקים הנפוצים בחקלאות

קראו עוד »
החלפת צינור ביוב
מתי מחליפים צנרת ביוב?

אחד המתקנים החשובים ביותר בבתים פרטיים ובנייני מגורים, היא מערכת הביוב וצנרת המים. מערכת זאת אחראית על חלק גדול מנוחות החיים שאנו זוכים ליהנות ממנה

קראו עוד »
למנוע דליפות
איך למנוע נזילות?

מי שגילה בעבר נזילה בנכס שלו או במקום שבו הוא שוכר, יודע שמדובר בסיטואציה לא נעימה שעדיף למנוע אותה. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, לאחר

קראו עוד »
כיצד בונים תכנית חשמל?

כאשר נבנה ונתכנן את תכניות השיפוצים שלנו, נצטרך בנוסף לבצע תכנון מקיף למערכת החשמל בבית החדש, וזאת על מנת לפתור בעיות באופן מקדים וליצור נוחות

קראו עוד »
דמות הולכת בשביל מפותל
4 רעיונות להסבת מקצוע

הסבת מקצוע הינה תהליך שעשוי להיות מדהים ומשנה חיים. רבים אשר נמצאים זמן רב באותו מקצוע ועבודה, מרגישים שמיצו את התחום ומעוניינים לקדם את עצמם

קראו עוד »
תמרור
מדביר בשרון

סובלים ממתקפה של מזיקים בבית או בחצר? מחפשים מדביר באזור השרון אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? אם עניתם בחיוב על השאלות הקודמות, דעו שהגעתם

קראו עוד »