חיפוש

הכלי שעוזר לך לצמצם בהוצאות מיותרות

צמצום בהוצאות הוא חיוני, במיוחד עבור אנשים הנמצאים בתקופה מאתגרת מבחינה כלכלי, או כאלה שקנו בית זה עתה וצריכים לשלם משכנתא ואף אנשים שפתחו עסק וצריכים לעבור תקופה של צמצום, עד שהעסק יעמוד על הרגליים ויתחיל להכניס כסף.

אז רגע לפני שאתם מתחילים להתקלח במים קרים ולישון בלי מזגן, קבלו את הפתרון היצירתי הבא, שיאפשר לכם לחסוך הרבה כסף – בלי להרגיש.

 

כל הכסף שאתם מבזבזים על כפל ביטוחים

לפני כמה שנים, משרד האוצר (של מדינת ישראל… כן?) הגיע למסקנה כי ישראלים רבים, אולי אפילו רוב הישראלים, מחזיקים בביטוחים כפולים. למה הכוונה?

ייתכן למשל, שיש לכם ביטוח מטעם העבודה, שאתם לא מודעים אליו ולכן עשיתם ביטוח זהה באופן פרטי.

ייתכן שעשיתם ביטוח סיעודי דרך קופת חולים, אבל שכחתם מזה ולכן עשיתם גם ביטוח סיעודי דרך חברת הביטוח.

אולי בכלל יש לכם ביטוח חיים בחברה אחת, אבל שכחתם מזה ולכן אתם משלמים גם על ביטוח חיים נוסף בחברה אחרת.

כנ"ל לגבי כל סוג אחר של ביטוח שאתם יכולים לדמיין.

למעשה, מצב של כפל ביטוחים עשוי להביא אתכם למצב שבו אתם משלמים אלפי שקלים (!!!) מיותרים בשנה!

אבל ייתכן שיש לכם גם ביטוח לילדים, או להורים, שיורד מהחשבון, או כרטיס האשראי שלכם ואז ייתכן כי מדובר על סכום אף גדול יותר.

לא תלכו לבדוק?

 

כך תבדקו אם אתם משלמים יותר מדי על ביטוח

גם אם ישבתם לא מזמן מול סוכן הביטוח שלכם והוא הבטיח לכם שאתם משלמים מחיר ממש טוב ושהתיק הביטוחי שלכם מסודר, קיים סיכוי טוב שאתם עדיין ממשיכים לשלם יותר ממה שצריך.

לא מעט סוכני ביטוח, למרות הרפורמה בתחום, ממשיכים לספק למבוטחים מידע כוזב כדי להמשיך לגבות ולהרוויח יותר.

לבסוף, לעיתים קרובות, אם אתם לא מבקשים מפורשות לבצע עבורכם את הבדיקה הנ"ל, כדי למנוע כפל ביטוחים, אז הסוכן שלכם לא יודע שאפשר לשפר את מצב התיק הביטוחי שלכם ולכן לא בודק את האפשרות.

משום כך, משרד האוצר החליט להעמיד לרשות תושבי המדינה מנוע חיפוש ממשלתי, אשר מספק את כל המידע אודות התיק הביטוחי שלכם בלחיצת כפתור, לאחר בדיקה קצרה.

הבדיקה שלכם נשלחת בו זמנית לכל חברות הביטוח בישראל, כדי לבדוק אילו סוגי ביטוחים יש לכם אצל כל חברה ולאחר מכן מעביר לכם את המידע בצורה מרוכזת כדי שתוכלו להשוות ולהבין אם אתם משלמים יותר מדי.

 

בשורה התחתונה – יש למי לפנות

גם אם אתם לא רוצים להתעסק בעצמכם עם מנוע החיפוש הממשלתי וגם אם אתם לא מבינים את המידע שהתקבל לאחר בדיקה בהר הביטוח, אתם יכולים לקבל עזרה מחברה מתמחה בתחום, שתעשה את הבדיקה עבורכם באופן מקצועי ואף תסייע לכם לעשות סדר בתיק הביטוחי כדי להבטיח שאתם משלמים רק על מה שאתם צריכים באמת.

למידע נוסף לחצו: https://erenfeldins.co.il/הרהכסף.

אולי תאהבו גם את

קופת חיסכון
מה היא קרן פנסיה נבחרת

העשור שהתחיל בשנת 2010 היה עשור חשוב מאד, בכל האמור לתחום הפנסיוני. בעשור הזה עצרה ממשלת ישראל הידרדרות שנמשכה שנים ארוכות בתחום וירידה הדרגתית במספר

קראו עוד »