חיפוש

רעיונות למתנות קטנות שלא תרצו לפספס

זוכרים את הלהיט של רמי קליינשטיין: "מתנות קטנות?", אותו שלאגר שב-2014 הזדמזם לנו בראש ללא הפסקה, אז אמנם רמי קליינשטיין המשיך בקריירת שירים אחרים, והלהיט ההיסטרי די שקע בתהום הנשייה, אולם הצורך במציאת מתנות קטנות ושוות עבור היקירים לנו, רק צבר תאוצה מאז. אספנו לכם רשימה של המתנות הקטנות והשוות אותם לא תרצו לפספס בשום אופן כדי לפנק את היקרים לכם. הליסט שלכם למתנה המוצלחת, מוגש באהבה.

 

יש לי חג יום יום

היומיום שלנו, כן, זה השגרתי, מוקף מכל עבר בתאריכים שדורשים התייחסות: היום זה יום הנישואין, מחר האחיין משתחרר מהצבא, ובשבוע הבא הילדה יוצאת לתחרות אולימפית. כל אלו דורשים מאיתנו לתת תשומת לב אישית בצורת מתנות קטנות. אנחנו יודעים שלפעמים קניית מתנה קטנה היא כאב ראש גדול, ולכן באנו עם מטלית ריענון להסיר אבק ממגירת הרעיונות במוח שלכם. עושים ריפרש ליצירתיות שלכם, קדימה, מתחילים.

 

מזוודה בתהליך הרזיה

חשבתם שרק אתם סובלים מעודף משקל? היזכרו במזוודה שלכם, ענקית, תופסת מלא נפח ומצריכה למצוא לה שטח אחסון נרחב. חברת מילמן דור ההמשך כאן עם פטנט מושלם לאחסון סופר קומפקטי: מזוודה נוחה ומעוצבת של חברת רולינק, קלה במיוחד המתקפלת עד לעובי של 5 ס"מ בלבד! וואו, איזו גזרה! מי היה מאמין שהאלמנט הדק הזה עד לא מזמן היה מזוודה סטנדרטית… אם אתם מעוניינים לפנק את הבחורצ'יק שלכם שיוצא לטייל מסביב לעולם, או את נערת העשרה שעוזבת לטיול של כמה ימים, מזוודה כזו היא מתנה מושלמת עבורם.

 

מגבת דרייפיט לקד"מ

בעלי עסקים רבים שוברים את הראש מה להעניק כמתנה ללקוחות בכנסים של קידום מכירות ובערבי חברה שונים. יש לדעת כי בעידן בו אימוני הספורט הפכו לחלק אינטגרלי משגרת האנושות, הרי שמגבת איכותית נושמת, הינה מתנה מעולה למקלחת אחרי אימון ספורטיבי מאומץ. ההצעה שלנו: מגבת דרייפיט איכותית בתוך נרתיק מרשים עם הדפס של לוגו החברה – כך אתם מטמיעים את ערכי החברה במוחות המקבלים ושומרים על מעגל לקוחות אוהד.

 

מצלמת ספורט אקסטרימית

אם התחלנו עם ספורט, הרי שאי אפשר לדלג על מצלמת ספורט איכותית לצילום תוך כדי טיפוס על סלעים משוננים באיטליה, צלילה לעומק האוקיינוס או גלישה סוערת בחופי סרי לנקה. אם אחד היקרים שלכם הוא איש עתיר תחביבים, המשלב צילום ופעילות ספורט, הרי שאין מתנה שווה מזו.

 

תיק צד כמלווה צמוד

תיק הצד הוא אחד החברים הנאמנים ביותר במגזר הגברי והנשי כאחד, הוא נוח, זמין, שימושי ומוגן מפני גניבות. תוכלו להעניק אותו למי שאתם אוהבים, רק הקפידו לבחור בעיצוב קולע-בול לסגנון המקבל, כדי שהמתת שלכם לא ייגנז לנצח באיזו מגירת ארון חשוכה.

 

מתנות קטנות – כלל אצבע לסיום

רגע לפני שאתם מגישים את פרטי האשראי שלכם למטרות רכישה, חשבו על מקבל המתנה, האם הוא יאהב את הפריט? במידה שכן, גהצו את האשראי, ואם גיליתם שהמתנה מיועדת יותר עבורכם, רכשו אותה לעצמכם ובחרו ליקירכם תשורה אחרת.

מתנות קטנות

אולי תאהבו גם את