חיפוש

עורך דין מס הכנסה – למה כדאי לכם לפנות אליו?

כולנו, בתור אזרחים שחיים ועובדים במדינת ישראל, מודעים היטב לכך שעלינו לשלם מיסים. למעשה, בין אם מדובר על אדם שעובד בתור שכיר ובין אם מדובר על אדם שיש לו עסק פרטי, טבעי שהוא יצטרך לשלם מיסים.

אנחנו מתלוננים על גובה המיסים ומוצאים את עצמנו כועסים על כך, אבל יחד עם זאת, ברור לנו שאין שום ברירה אחרת. אחד מהמיסים שכמובן עלינו לשלם במדינה הינו מס הכנסה ואנחנו חייבים לשלם אותו בצורה קבועה לרשות המיסים. עם זאת, לא אחת קורה שבגלל שהמערכת כה מסועפת, אנשים עושים טעויות בתום לב.

כלומר, זה בהחלט נכון שיש גם אנשים שמראש וביודעין עוברים על החוק ולא משלמים מס הכנסה, אך במקרים אחרים הטעויות נעשות שלא בכוונה. מה שמשותף לכל המקרים הללו, בין אם מדובר על טעות ובין אם מדובר על עבירה שנעשית בכוונה, זה שצריך להחליט מה עושים בנידון.

כלומר, אם רשות המיסים דולקת אחריכם כדאי שתתייעצו עם עורך דין מס הכנסה כי הוא איש המקצוע שיוכל לעזור לכם. איש מקצוע כזה הוא אדם שיש לו ידע גם בתחום המשפטי וגם בתחום הפיננסי, מה שאומר שייעוץ ממנו יכול למזער עבורכם את הנזק ואת העונש בעתיד.

 

עורך דין ומטבעות
עורך דין ומטבעות

מה כולל השירות של עורך הדין?

כמובן שעורך דין לענייני מס הכנסה כמו דני מהמשרד של אורדן עורכי דין למשל, צריך לתת לכם ייעוץ, אך כדי שהוא יוכל לעשות זאת עליו להבין תחילה במה דברים אמורים. לכן כדאי יהיה להגיע לפגישה הראשונה עם עורך הדין שלכם עם כל המסמכים והמידע שהוא יכול לבקש.

זה לא משנה אם אתם יודעים שאתם אשמים, אתם חוששים שאולי אתם אשמים או שאתם רוצים בכלל לקבל מעורך הדין ייעוץ בנוגע לסוגיות אחרות. אל תשכחו שעורך דין לענייני מס הכנסה הוא גם הכתובת שלכם במקרה של זכיות, בנושאים שונים של ירושות וגם בנושאים של ניהול הון שהרווחתם בחו"ל.

לכן זה לא משנה באיזו סוגיה מדובר, שכן מה שבטוח זה שלא כדאי לכם לדחות את הפניה אל עורך דין לענייני מס הכנסה. קחו בחשבון עוד נקודה חשובה: בדרך כלל, ככל שדוחים את ההתמודדות עם בעיות וסוגיות שונות מול מס הכנסה המצב רק הולך ומחמיר.

משמעות הדברים היא שאם תפנו מהר יותר אל מס הכנסה ותנסו להסדיר מולם את המצב, בהחלט יכול להיות שתגיעו לפשרה ושתצליחו לחסוך לעצמכם לא מעט נזקים ועונשים בעתיד. לכן כדאי יהיה להתחיל לחפש עוד היום עורך דין שיוכל לעזור לכם, כי גם לכם, אפילו אם אתם אשמים, יש זכות להגן על עצמכם.

 

כך תבחרו עורך דין לענייני מס הכנסה

הרבה פעמים הקושי האמיתי הוא לבחור לאיזה עורך דין לענייני מס הכנסה אתם רוצים לפנות. לכן, אם גם לכם יש דילמה בנושא הזה, דעו שבהחלט אפשר להבין אתכם. העניין הוא שישראל מוצפת באינספור עורכי דין שעוסקים בתחומים שונים, מה שכמובן מסביר מדוע הבלבול גדול.

איך בוחרים עו"ד שאפשר לסמוך עליו? והאם יש איש מקצוע מסוים שיוכל לעזור לכם בצורה טובה ויעילה יותר מאחרים? הניסיון מוכיח שאם יש דבר חשוב בבחירת עו"ד, בין אם זה בתחום של מס הכנסה ובין אם זה בכל תחום אחר, זו שאלת הניסיון שלו.

האם הוא עוסק בתחום הזה כבר שנים? האם הוא אדם עם מוניטין? האם הלקוחות שלו יכולים להמליץ עליו? והאם יצא לו לטפל בתיקים דומים לתיק שאתם מציגים בפניו? שווה לעשות כמה שיותר בירורים וכך לבחור את האדם שבידיו תפקידו את הטיפול בעניין שלכם.

אולי תאהבו גם את

תאונת דרכים
מדריך לנפגע בתאונת דרכים

המספרים ההולכים וגדלים מציבים את תאונות הדרכים כמציאות עגומה למדי בכבישי ישראל. כל מעורבות במסגרת תאונת דרכים, יכולה להביא לפגיעה חמורה ולנזקים כלכליים מהותיים, היכולים

קראו עוד »