חיפוש

משכנתא לוקחים אחרי שמתייעצים

כבר שנים רבות אתם חיים בדירה שכורה והגעתם למסקנה שאתם רוצים לשנות את המצב? רוצים להיות בעלי נכס מסוים? אם כך, בין אם אתם חושבים על רכישת דירה שתוכלו לגור בה ובין אם אתם רוצים דירה להשקעה, בוודאי תזדקקו לעזרת הבנק. משמעות הדברים היא שאתם צריכים לפנות אל הק ולבקש ממנו משכנתא, אך נשאלת השאלה איך עושים את זה נכון? רוב האנשים לא באמת מבינים בתחום הזה וכך יוצא שהם מגיעים אל הבנק ולא ממש יודעים במה דברים אמורים. לכן, אם אתם רוצים להימנע מהמצב הזה ואם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם לבחור במסלול המשכנתא הטוב ביותר, שווה לחשוב על ייעוץ מקצועי בתחום.

לא כל יועץ משכנתאות הוא אדם שכדאי לדבר איתו

אם תעשו חיפוש קצר תגלו שלא חסרים יועצי משכנתאות שעובדים בכל פינה בישראל. הם מפרסמים את עצמכם, עובדים בתור עצמאים או בחברות שונות, אך האם כולם באמת מומחים? והאם אתם יכולים לסמוך על כך שכל יועצי המשכנתאות באמת יחשבו, לפני הכול, על האינטרסים שלכם? התשובה היא כמובן לא. לכן כדאי יהיה לבדוק לאיזה יועץ אתם פונים, ומעבר לניסיון שלו, כדאי יהיה גם לבדוק האם יש לו מוניטין בתחום הזה. אין כל טעם להפקיד את הנושא החשוב הזה בידי אדם שרק עכשיו עושה את צעדיו הראשונות בענף המשכנתאות ולכן היועץ שלכם צריך להיות מומלץ.

כֶּסֶף
כֶּסֶף

כמה תשלמו על שירותי הייעוץ?

זה עוד נתון ששווה לכם להתייחס אליו כשאתם מנסים לבחור יועץ משכנתאות, כי מה פתאום שתשלמו סכומים גבוהים מידי? אומנם כדי להיות יועץ בתחום הזה צריך ניסיון וצריך גם להתעדכן כל הזמן בכל החידושים, אך זה לא אומר שחובה עליכם להסכים לשלם כל סכום שידרשו מכם. מצד שני, כדאי לדעת שאפילו אם זו נראית לכם הוצאה כלכלית לא קטנה, הרבה פעמים ייעוץ כזה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף בהמשך הדרך. לכן שווה לבחור יועץ שיוכל לעזור לכם לגבי המשכנתא שאתם עומדים לקחת, ויפה שעה אחת קודם.

לבלוג הרשמי בנושא משכנתא

אולי תאהבו גם את