חיפוש

מה ההבדל בין אוכל לגורים לבין אוכל לכלבים בוגרים?

יש לכם גור חדש בבית? כמה נפלא! לפני שאתם רצים ופותחים עבורו את שק המזון של הכלב הבוגר שברשותכם, עצרו רגע, אוכל לכלבים בוגרים אינו מתאים לו. בפט בסט תוכלו למצוא מגוון רחב של אוכל לגורים שיאפשר התפתחות תקינה ודי אנרגיה לגוף הצעיר. במאמר חשוב זה נסביר מדוע אין לתת לגורים אוכל של כלבים בוגרים ולהיפך ומה ההבדל ביניהם.

 

פט בסט

פט בסט הינה חנות לכל צורכי בעלי חיים החל ממגוון של אוכל לגורים ועד לצעצועים, אביזרי טיפוח ונוי, מיטות וכלובים עבור כלבים, חתולים, ציפורים, זוחלים, מכרסמים ודגים. בפט בסט תוכלו למצוא את היצרנים המובילים בעולם וליהנות ממחירים משתלמים במיוחד ובחנות האונליין תוכלו להזמין ולקבל הכל במשלוחים עד פתח הבית.

אוכל לגורים

מה ההבדל בין אוכל לגורים לבין אוכל לכלבים בוגרים?

אוכל לכלבים בוגרים אמור לספק את כל צורכיו של הכלב הבוגר אך לגורים יש צורך בכמות גדולה יותר של שומן, חלבון וקלוריות כדי לאפשר לגוף הצעיר לגדול ולהתפתח ולספק לו די אנרגיה כדי להיות גור מלא שמחה, סקרנות והתלהבות. כמעט כל מותגי המזון הגדולים מייצרים גם מזון המיועד לגורים בלבד.

בדרך כלל מזון הגורים יהיה רך כדי לא לסכן את שיני החלב העדינות ואם בכל זאת רכשתם מזון גורים יבש מומלץ להרטיבו במעט מים או חלב כדי לרככו.

 

מה יקרה אם אתן לגור שלי אוכל לכלבים בוגרים?

במידה וחילצתם גור כלבים אומלל ואתם מוכרחים להאכיל אותו במזון הכלבים הבוגרים שיש לכם בבית, לא תהיה כל בעיה כל זמן שזה זמני, ובהקדם האפשרי תרכשו מזון המיועד לגורים. בינתיים רככו את מזון הכלבים הבוגרים במעט מים כדי שלגור יהיה נוח ללעוס אותו והעשירו אותו במעט טונה או ממרח כבד כדי להעלות את אחוזי השומן במזון.

אם תניחו לגור לאכול מזון בוגרים לאורך זמן הוא לא יקבל את הכמות הנדרשת של שומן וחלבון שיספקו לו קלוריות להתפתח ולגדול, והוא עלול לחלות או שהתפתחותו תפגם וחבל. מסיבה זו בדיוק אין להניח לכלבכם הבוגר לנשנש את מזונו של הגור כדי שלא ישמין יתר על המידה מן המזון עתיר הקלוריות.

אוכל לגורים

גורים יונקים

במידה והגור שקיבלתם לידיכם עדיין יונק תוכלו לרכוש עבורו פורמולה מיוחדת לגורים יונקים בדיוק כמו עבור תינוקות. הפורמולה תעניק לו את כל אבות המזון הדרושים להתפתחותו. בכל מקרה של גור יונק מומלץ להתייעץ עם וטרינר להדרכה כיצד ומתי להאכיל, וזכרו שגורים יונקים אוכלים גם בלילה בדיוק כמו ביום, כל שעתיים לערך.

 

לסיכום

בפט בסט תוכלו למצוא את כל סוגי המזון עבור הכלב שלכם, החל ממזון גורים יונקים ועד לכלבים בוגרים במחירים משתלמים ומשלוחים עד פתח הבית.

אוכל לגורים

אולי תאהבו גם את

קוסם מתחיל
5 טיפים לקוסם המתחיל

תמיד נמשכתם לעולם הקסמים אבל לא הצלחתם להוציא את הקריירה הזו לפועל? הגעתם לרגע האחרון של תכנון מסיבת יום ההולדת של בנכם ואתם נאלצים לאלתר?

קראו עוד »