חיפוש

להפוך את הספה הישנה לחדשה – האם זה באמת אפשרי?

יש ברשותכם ספה ישנה אשר איבדה את הזוהר? מלאה בכתמים? ובכן, אל תמהרו לזרוק אותה, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לקבל שירות של ניקוי ספות אשר ישיב לספה מראה נקי, רענן ומשודרג.

ניקוי ספות – להפוך את הספה הישנה לחדשה, כאילו נקנתה עכשיו מהחנות

כולנו יודעים כי הספה שלנו צוברת במהלך הזמן לכלוך ואבק רב, כתוצאה מהעובדה כי היא מהווה את הפריט המרכזי ביותר בכל בית. למעשה, אוכל ושתייה כמו גם פעולות אשר ילדים מבצעים וכן אירוח של בני משפחה וחברים עלול להסב נזק משמעותי לספה, עד לכדי רצון לזרוק אותה. עם זאת, חשוב לזכור כי בטרם אתם זורקים את הספה שלכם ניתן לבקש שירות של ניקוי ספות מקצועי, אשר יאפשר להשיב את המראה הישן של הספה למראה חדש – בקלות ובמהירות. כיצד? המומחים של חברת קליןטק, החברה המובילה כיום בענף, מסבירים.

ספת גיימרים
ספת גיימרים

ניקוי ספות – כיצד נהפוך את הספה הישנה לחדשה?

ניקוי ספות אשר מתבצע ע"י חברה מקצועית יכול לגרום לכך שהספה הישנה תיראה כחדשה, זאת לאור שימוש בכלים וציוד מתקדם. למעשה, כפי שמסבירים בחברת קליןטק, צוות עובדים מגיע אליכם הביתה ומבצע אבחון מדויק של הספה, בשלב הראשון. בשלב השני מתחילה הפעולה של הניקוי, אשר בדרך כלל לוקחת בין שעה לשעתיים, ובשלב השלישי תוכלו לראות כיצד הספה שלכם נראית חדשה ומבריקה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי זמן ייבוש של חומרי הניקוי אשר מוחדרים בצורה מעמיקה אל הספה, כאשר לרוב הזמן נע בין 4-8 שעות תלוי בטמפרטורה של הבית, כמו גם במזג האוויר. בנוסף, ניתן לבצע חידוש של הספה באמצעות תפירה מחדש של תפרים פגומים ולעיתים גם החלפה של הריפוד עצמו, בהתאמה אישית לטעם האישי ולתקציב. בכך, תוכלו לחסוך אלפי שקלים על רכישה של ספה חדשה, אלא להשתמש בספה הקיימת אשר נראית כאילו היא נרכשה היום מהחנות.

זקוקים לשירות מקצועי של ניקוי ספות? קליןטק כאן בשבילכם

אם אתם זקוקים לשירות של ניקוי ספות וחוששים מנושא המחיר, אנו כאן בדיוק בשביל זה. חברת קליןטק אשר מהווה את חוד החנית בענף מאפשרת לכם לקבל את הצוות הטוב ביותר בתחום בכדי לשדרג את הספה שלכם ולהעניק לה מראה מרענן, נקי ומחוטא, בעלות אטרקטיבית אשר מתאימה לכל כיס. במהלך השנים שירתה החברה בהצלחה מאות לקוחות מרוצים, בין אם מדובר מהמגזר העסקי או הפרטי, ברמת שביעות גבוהה מאוד, כפי שעלה מסקרי שביעות רצון אותה ביצעה החברה. על כן, במידה ואתם מעוניינים לקבל את השירות של ניקוי ספות ולהרוויח את הספה שלכם בחזרה, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר דרך האתר הרשמי של חברת קלין טק בכתובת https://www.clean-tech.co.il או במספר 073-7055305.

 

אולי תאהבו גם את

ארגז איכותי
טיפים לתכנון מעבר דירה

מעבר דירה הוא אחד האירועים המורכבים והמסורבלים שיש. כל אחד מאיתנו עבר בחייו לפחות פעם אחת דירה, וכולנו מודעים למה שהעניין הזה כולל בתוכו –אריזות,

קראו עוד »