חיפוש

כמה אנשים יכולים להיות במופע קוסמות?

 בשנים האחרונות מופעי קסמים הפכו לאטרקציה פופולרית. מדובר בהופעות שמשאירות את הקהל מלא בסקרנות ופליאה, אך לא כל קוסם מתאים לכל אחד. אז הנה כמה טיפים על מנת להצליח ולמצוא את מופע הקסמים המתאים ביותר לקהל שלכם.

 

חפשו אחר המלצות

חיפוש המלצות הוא דבר כמעט ומובן מאליו. אבל גם אם קיבלתם המלצה מסוימת יש פקטור נוסף אותו אתם חייבים לבחון והוא, האם ההמלצה הגיעה ממישהו שניהל אירוע דומה לזה שלכם? כלומר, לא כל קוסם יכול להופיע מול כל קהל ואם החברה הכי טובה המליצה לכם על קוסם מדהים שהופיע באירוע שלה, אבל האירוע שלה היה מסיבת רווקות, אותו הקוסם לא בהכרח יהיה האופציה הטובה ביותר למסיבת יום ההולדת של ילדכם בן ה-4. על כן, נסו להבין מי צריך להנות מהקוסם בהופעה וחפשו אחר קוסם טוב עבור גיל וכמות הצופים. אפשר לראות דוגמאות להמלצות באתר https://www.asael-magic.co.il.

 

המופע האידיאלי

המופע האידיאלי למעשה תלוי בקוסם ובדרך ההופעה שלו. ישנם קוסמים שמופיעים רק מול קבוצות מצומצמות של עשרה עד חמישה עשר אנשים וישנם קוסמים שמופיעים עבור קבוצות גדולות, כמו למשל קוסמי ילדים בימי הולדת מול קבוצות של ארבעים אנשים ויותר. קוסמים ותיקים, יכולים להתאים את המופע שלהם אל הקהל המיועד, לעדכן את אורך המופע, הטריקים והאטרקציות שהם מציעים.

לכן, כדי לקבל את המופע האידיאלי עבורכם צפו בהופעות קודמות של הקוסם ותראו מול כמה אנשים הוא הופיע, נסו גם לנסות ולברר עם הקוסם מהי כמות האנשים האידיאלית להופעה בעיניו, שהרי זה המופע אותו הוא יבצע בצורה הטובה ביותר.

 

עם איזה כלים מגיע הקוסם להופיע

ישנם קוסמים שיגיעו עם כל הציוד הנדרש בכדי להקים את המופע, בעוד שאחרים יבקשו מכם לרכוש אביזרים או ציוד מסוים. מומלץ לתאם ציפיות מול הקוסם ולנסות לברר האם ומה עליכם לרכוש. אם מדובר בקהל גדול, ייתכן ויהיה לכם זול יותר לקנות את הממתקים, הבלונים וההפתעות שהקוסם יבקש.

 

איזה חלק מהאירוע ינהל הקוסם?

תחת אותו תיאום הציפיות, בררו עם הקוסם מהו לוח הזמנים שלו. האם הוא מגיע לשעה, או לאירוע כולו? האם הוא ינהל את כל החגיגה, או יבצע מספר קסמים בלבד? לרוב, קוסמים מנוסים אשר מופיעים באירועי ילדים יידעו לנהל קבוצה גדולה של קטנטנים, למשוך את תשומת הלב שלהם ולהלהיב אותם במשך זמן. לכן, כדאי לבדוק עם הקוסם מראש כיצד הוא מעוניין לחלק את לוח הזמנים ואילו בקשות או הוראות יש לו כדי להבטיח את הצלחת האירוע.

 

לפעמים כדאי לשחרר

לקראת כל אירוע, אנו נוטים להיות לחוצים מאוד ולנסות לשלוט במהלך הדברים. זכרו שהקוסם כבר עשה זאת בעבר, הוא מכיר את הטריקים ואת התעלולים שישבו את לב הקהל ולפעמים נחמד לשחרר ולחוות את ההפתעה יחד עם הקהל.

מופע קסמים

אולי תאהבו גם את