חיפוש

מתי צריך חוות דעת של רופא תעסוקתי לשם תביעה לאובדן כושר עבודה?

בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט הודעות למערכת שלנו שנוגעות להליך של תביעה עבור אובדן כושר עבודה. ברגע שקיבלנו את ההודעה ה – 51 בנושא, הבנו שאנחנו צריכים לכתוב מדריך מקיף שיאפשר לכל הפונים לקבל את התשובות לשאלות שלהם במקום אחד. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לברר איתנו בנוגע לחוות דעת של רופא תעסוקתי לשם תביעה זו ומתי צריך אותה בכלל.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שהסתייענו בגורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בחוות דעת של רופא תעסוקתי עבור תביעה לשם אובדן כושר עבודה. אם אתם סוברים שמדובר באנשי מקצוע, תדעו שהפעם החלטנו דווקא לשוחח עם אנשים שעברו את ההליך. שכן, הם יודעים בדיוק מה הוא דורש. אז פרסמנו סקר ברשתות החברתיות ושאלנו את הגולשים מתי הם הצטרכו להציג חוות דעת מסוג זה בהליך של תביעה לאבדן כושר עבודה וקיבלנו תשובות שאתם צריכים לקרוא.

 

מתי צריך חוות דעת של רופא תעסוקתי לשם תביעה לאובדן כושר עבודה? – התשובה של שפרה מיהוד

שפרה ציינה בפנינו שהיא הופנתה אל רופא תעסוקתי לאחר שעברה תאונת דרכים קשה. במהלך תאונה זו היא איבדה את היכולת ללכת ולעשות שימוש ביד ימין שהפכה להיות משותקת לחלוטין. כשהיא ביררה פרטים אודות תביעה לאובדן כושר עבודה, נאמר לי כי היא צריכה לקבוע תור אל רופא מומחה בתחום ולהציג בסופו של דבר חוות דעת רופא תעסוקתי שתציג את חומרת המצב שלה.

 

מתי צריך חוות דעת של רופא תעסוקתי לשם תביעה לאובדן כושר עבודה? התשובה של דניאל מתל אביב

דניאל גילה לפני כמה חודשים שהוא לוקה בתסמונת נדירה שגורמת לו לכאבי ראש חזקים מאוד. לדבריו, הם יכולים לתקוף אותו בשעות שונות במהלך היממה ולזמנים משתנים. הוא ציין שנאמר לו כי עליו להגיש חוות דעת של רופא תעסוקתי כדי שזה יבדוק שהוא אכן סובל מכאבי ראש אלה ויבחן עד כמה הם פוגעים ביכולת התפקוד שלו.

 

אז מתי יש צורך להשיג חוות דעת של רופא תעסוקתי?

ניתן בעצם לראות שהלקוחות שלכם יצטרכו להציג חוות דעת של רופא תעסוקתי במקרים שבהם יש חשש שאירעה להם פגיעה כלשהי, פיזית או נפשית שגרמה לכך שהם לא יכולים לתפקד כבעבר. אם להיות מדויקים, אפשר לומר שהפגיעה מונעת מהם לתפקד כמו אנשים אחרים במקום העבודה.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי יש צורך בהצגה של חוות דעת של רופא תעסוקתי לשם תביעה לאובדן כושר עבודה. כעת, נאחל ללקוחות שלכם שידעו בריאות ושלא יצטרכו להתעסק שוב עם מסמכים ופגישות עם רופאים שונים. להתראות במדריך הבא שיעסוק בטיפים הנוגעים לשיחה טלפונית עם לקוחות פוטנציאליים.

חוות דעת רופא תעסוקתי

אולי תאהבו גם את