חיפוש

איך מתמודדים מול חברת ביטוח שמקשה בקבלת הפיצוי שמגיע לך?

אירועים בלתי צפויים הם חלק מהחיים של כולנו וכדי להימנע מהשלכות משמעותיות של אירועים קטסטרופליים ובלתי צפויים, רבים מאיתנו פונים לחברות הביטוח, במטרה לרכוש פוליסות ביטוח כנגד אירועים שונים. אך בעוד שתהליך רכישת הפוליסה הוא קל וידידותי למשתמש, הרי שבעת תביעה, יש לדעת כיצד מתמודדים מול חברת הביטוח

 

חלוקת סיכונים

עם כל התכנונים והניסיון שלנו להתכונן לאירועים עתידיים, החיים בסופו של דבר תמיד מזמנים לנו אירועים פתאומיים ובלתי צפויים, חלקם אפילו בלתי נעימים. כך, אירועים דוגמת פציעה, תאונה או מחלה, עלולים להפוך ולשבש לחלוטין את שגרת חיינו, הן מהבחינה האישית – פיזית והן מבחינה כלכלית.

ההבנה כי אירועים אלו עלולים לקרות לכל אחד ואחד מאיתנו, צעירים ומבוגרים כאחד, מביאה אנשים רבים לרכוש פוליסות ביטוח שונות, המהוות בסופו של דבר הסכמה של חברת הביטוח, תחת תנאים מסוימים ובתמורה לדמי פרמיה חודשיים, להתחלק איתנו בסיכון ולפצות אותנו בהתאם, עם קרות האירוע הביטוחי.

 

תביעת פיצויים מול חברת הביטוח – למה זה כל כך קשה?

תהליך ההצטרפות ורכישת הפוליסה הוא תהליך נוח וידידותי למשתמש ולעיתים אף ניתן לביצוע בלחיצת כפתור אחת פשוטה. אך כאשר אנחנו מנסים לממש את הפוליסה ולתבוע את הפיצויים המגיעים לנו, בין אם בגין תביעת אובדן כושר עבודה עם עורך דין אובדן כושר עבודה כפיר דיין, תביעת רשלנות ואפילו תביעת רכוש, הרי שלרוב, אנחנו נתקלים בקשיים.

חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם תביעות ואת הפיצויים המגיעים למבוטחים, כשהן פועלות לחקירה מקיפה ויסודית של כל תביעה ותביעה, במטרה לנסות ולהוכיח כיצד ולמה האירוע הביטוחי נופל תחת חריגי הפוליסה ולמעשה, כלל אינו מכוסה.

 

מתקשים בתביעה מול חברת הביטוח?

בעוד שישנם תהליכי תביעות ממושכים שאנחנו עוד יכולים לחיות בשלום עם עיכוב התשלום והבירורים הנדרשים שחברות הביטוח עושות, ישנם מקרים שאינם סובלים דיחוי, כמו לדוגמה במקרי אובדן כושר עבודה, פיצויים הנדרשים לתנאי קיום בסיסיים של התובע.

הבירוקרטיה הרבה ולצערנו גם חובר ההבנה הקיים אצל אנשים רבים בתחום הביטוח, הופכים את ההתנהלות מול חברות הביטוח למאתגרת ובפרט תהליך התביעה ולפיכך, מומלץ להיעזר בעו"ד מומחה בתחום, המכיר היטב את דרכי ההתנהלות מול חברות הביטוח.

 

אל תסתבכו – פנו לעו"ד מומחה

עו"ד מומחה יוכל לסייע לכם לבחון האם באמת קיימת עילה לתביעה, באופן שיחסוך לכם זמן יקר וכאב ראש מיותר, זאת בנוסף להגשת כתב תביעה ברור וצירוף כלל הראיות והמסמכים הרלוונטיים המאששים את טענותיכם.

בנוסף, עו"ד מומחה יוכל לסייע לכם גם במידה והתביעה שלכם נדחתה ע"י חברת הביטוח, באמצעות הגשת ערעור ובחינת כלל הכלים המשפטים העומדים לכם למיצוי מלא של הזכויות המגיעות לכם.

 

לסיכום, חברות הביטוח מוכנות להתחלק איתנו בסיכונים העלולים להתרחש כתוצאה מאירועים פתאומיים ובלתי צפויים, אך תהליך התביעה למימוש הפיצויים המגיעים לנו, יכול להיות בהחלט קשה ומתיש. לפיכך, מומלץ להגיש את התביעה עם עו"ד מומחה, אשר יוכל לסייע גם במקרים בהם התביעה נדחתה.

ביטוח

אולי תאהבו גם את