חיפוש

האם הגדלת הפין באופן טבעי תגרום לי לנזק בריאותי

גודל איבר המין הגברי העסיק את מוחם של גברים עוד משחר האנושות. מספיק להיזכר בפסלים ובציורים מפורסמים, שמראים לנו בצורה אנטומית מדויקת את איבר המין הגברי והנה לנו מה בדיוק עניין את כולם. גם כיום, גודל איבר המין הגברי ממשיך להעסיק אותנו, רק שאם פעם לא היה הרבה מה לעשות בנידון, היום כבר יש.

מה ניתן לעשות על מנת להגדיל את הפין, אילו שיטות טבעיות ופחות טבעיות קיימות והאם הגדלת פין באופן טבעי תגרום לי לנזק בריאותי? תשובות במאמר שלפניכם.

 

 להגדיל את הפין – חלום או מציאות?

אנחנו נתחיל בלספר לכם שבכל הנוגע אל הגדלת הפין, מה שהיה פעם בגדר של חלום הפסיק להיות כזה והפך להיות משהו מציאותי. כן, התשובה לשאלה היא בהחלט, ויש שיטות שונות לטיפול בבעיה.

אבל מה בכלל נחשב כגודל בעייתי ואיך מודדים את גודלו של איבר המין?

 

 יש לי בעיה?

גם פה נתחיל בלספר לכם שרוב הגברים שבטוחים שיש להם בעיה, טועים והם בעלי איבר מין בגודל שהוא בהחלט ממוצע. אין זה כמובן אומר שאין צורך לשאוף לעשות משהו בנידון ולנסות ולהגדיל את מה שהגנטיקה דאגה לו מבעוד מועד.

 

 הגדלת הפין או איך מודדים את הגודל?

גודלו של איבר המין הגברי נמדד כאשר הוא נמצא במצב של זקפה. כן, אין באמת חשיבות גדולה לגודלו של איבר המין במצב סטטי רגיל.

כאמור, על מנת למדוד איבר המין הגברי, יש צורך לגרום לזקפה.

זקפה מתרחשת ברגע שאנחנו מרגישים התעוררות מינית, שבתורה גורמת לכמויות דם גדולות יותר לעבור במהירות גבוהה יותר בתוך כלי הדם.

גם איבר המין נהנה מאותה זרימת דם עוצמתית, מאחסן את הדם באזורים מיוחדים שנועדו לכך בתוכו והנה לנו זקפה.

 

 מה ניתן לעשו על מנת להגדיל איבר מין קטן?

השיטות שקיימות כיום הן שיטות רבות ומגוונות, אך לא לכולן יש את אותו אחוז ההצלחה.

בראש ובראשונה ישנה אפשרות של ניתוח – שבמהלכו נלקחים תאי שומן מגופו של המטופל והם מוזרקים לתוך איבר המין הגברי על מנת לגרום להגדלת הפין.

אולי מדובר בשיטה מוצלחת, אך גם הסיכונים שכרוכים בה הם סיכונים גדולים – הצטלקויות וכדומה.

 

 אין לי בעיה עם מחטים

במידה ופחות מתחשק לכם ללכת על ניתוח, אבל אתם מרגישים שנכון לכם לעבור הליך רפואי משמעותי, ניתן לעשות טיפול בחומצה היאלורונית – היא מאפשרת להגדיל את קיבולת הדם של איבר המין וכך להשפיע ולשנות את גודלו.

 

 אני מעדיף טבעי

ואז ישנה שיטה התכשיר להגדלת איבר המין – תכשיר המבוסס על מרכיבים טבעיים ומצריך רק התמדה בנטילתו והנה, יש לנו איבר מין בגדל משמעותית.

מדובר בשיטה הבטוחה והטובה ביותר לטיפול בהגדלת איבר המין.

הגדלת הפין

 

אולי תאהבו גם את

ויאגרה
הכל מאחורי הויאגרה 

ויאגרה, הגלולה הכחולה הקטנה שחוללה מהפכה בטיפול בהפרעות זיקפה, קיימת כבר למעלה משני עשורים. הצגתו ב-1998 שינתה את הדרך בה אנו ניגשים לבריאות מינית של

קראו עוד »