חיפוש

מקורי ושונה מכל שנה – אמן חושים לפתיחת שנה

כיום, אמני חושים מבצעים הופעות במסגרת אירועים שונים, כגון: כנסים, ימי הולדת, מסיבות וכיו"ב. במסגרת ההופעות, אמן החושים מבצע טריקים ותרגילים מיוחדים, אשר גורמים להתלהבות ולעיתים גם לתדהמה מצד הקהל.

 

האם אמן חושים הינו קוסם?

ניכר, כי לעיתים אנשים עשויים לחשוב כי אמן חושים הינו קוסם, אך יש לציין כי למרות שהתרגילים שמבוצעים ע"י אמן חושים נראים כקסמים, קיין הבדל בינו ובין קוסם, שכן, בעוד שהקוסם מבצע תרגילים בעיקר באמצעות עצמים פיזיים, אמן חושים מבצע תרגילים הקשורים בעיקר לטלפתיה ולכוח המחשבה. התרגילים המבוצעים ע"י אמן חושים לרוב הם תוצר של תרגול ממושך של טכניקות והם בדרך כלל כוללים:

  • תרגילי טריקים באמצעות קלפים.
  • תרגילים וטריקים באמצעות קריאת מחשבות.
  • תרגילים וטריקים באמצעות טלפתיה.

 

באילו אירועים מופיע אמן חושים?

ככלל, אמן חושים יכול להופיע במגוון רחב של אירועים ואין הגבלה על אירועים מסוג מסוים וניתן לשלב הופעה של אמן חושים הן באירועים פרטיים והן באירועים ציבוריים. המטרה בהזמנת הופעה של אמן חושים לאירוע מסוים הינה לשדרג את האירוע ולהגדיל את ההתרגשות וההתלהבות של החוגגים. בהקשר זה, ניכר כי הופעה של אמן חושים יכולה להתאים גם עבור אירועים שונים שנחגגים בפתיחת . אירועי פתיחת שנה נחגגים לרוב בבתי ספר ובמסגרות לימוד שונות ולעיתים, גם במקומות עבודה וכיו"ב.

 

אירועי פתיחת שנה

אם בעבר, היה נהוג להזמין הופעת אורח של סטנדאפיסט או זמר, למשל, במסגרת אירוע לפתיחת שנה, ברי שכיום, ניתן להיות יצירתיים יותר ולהזמין הופעה של מנטליסט או של אמן חושים. הופעת אמן חושים במסגרת אירועים אלה יכולה לתרום להעלאת המורל בקרב מוזמני אירוע ובאופן כללי, בקרב הקהל שהגיע לחגוג.

הופעה של אמן חושים לא בהכרח חייבת להיות משולבת באירוע גדול המיועד לפתיחת שנה, אלא ניתן להזמין הופעה של אמן חושים לפתיחת שנה גם לטקס צנוע יותר או לכנס שמטרתם לסמל את פתיחתה של שנה.

 

למה להזמין אמן חושים לאירוע פתיחת שנה?

כשמדברים על מקומות עבודה למשל, סביר להניח כי עובדים העובדים בחברה מסוימת כמה שנים, כבר נכחו באירועי פתיחת שנה והספיקו ליהנות מהופעות של אמנים שונים שהגיעו לאירועים השונים. מסיבה זו, כדאי להפתיע את העובדים עם הופעה מקורית שהם טרם נהנו ממנה, במסגרת מקום העבודה. אומן חושים יכול לענות על דרישה זו ולהעניק הופעה מדהימה ומלהיבה, כזו שתגרום לצופים לזכור את האירוע למשך זמן רב.

 

לסיכום

הופעה של אמן חושים נחשבת לדבר מלהיב ומרשים ולרוב, מטרתה לשדרג אירועים ומסיבות שונות. את אמן החושים ניתן להזמין גם להופעות המיועדות לפתיחת שנה, כך שהדבר עשוי להפתיע מאוד את הקהל ולתרום מאוד למורל שלהם וכמו כן, לגרום לפתיחת השנה להיות שמחה וכיפית עבורם.

 

אמן חושים עם קלף ביד

 

אולי תאהבו גם את