חיפוש

ניו קאר ליס – מ 0 לרכב חדש בפחות משעה

אם בעבר התרגלנו לכך שרכישה של רכב חדש הצריכה קבלת הלוואה מהבנק כמו גם כאב ראש לא קטן, כיום ניתן לרכוש רכב חדש בפחות משעה, דרך חברת ניו קאר ליס – אשר מחוללת מהפכה של ממש בענף הליסינג.

רכישת רכב חדש – מה חשוב לדעת?

אין עוררין על כך כי רכישה של רכב חדש מחייבת ביצוע חשיבה מעמיקה לגבי הצרכים, כמו גם לגבי התקציב. אם בעבר התרגלנו לכך שרכישה של רכב חדש מחברה מוכרת הצריך הליכה לבנק ובקשה להלוואה, כמו גם חניקה של חשבון הבנק בעקבות החזר חודשי גבוה, כיום ניתן לקבל תנאי מימון נוחים ועד 100% מערך הרכב, כמו גם לקבל החזר חודשי מהנמוכים ביותר שניתן להעלות על הדעת. כיצד? להלן כל הפרטים.

רכב שחור
רכב שחור

רכישה של רכב חדש בפחות משעה באמצעות חברה מובילה בתחומה

אם אתם כעת עומדים בפני רכישה של רכב, זכרו כי הדרך הטובה ביותר לבצע את העסקה הזו היא באמצעות רכישה מחברה מוכרת בתחומה אשר מעניקה ליווי צמוד לכל אורך הדרך, כמו גם מעטפת אישית הכוללת התאמה של הרכב החדש לתקציב ולצרכים האישיים. לאור העובדה כי כיום חלה עלייה משמעותית בייבוא רכבים למדינת ישראל, אנו עדים ללא מעט ישראלים אשר מחליפים כל שנתיים-שלוש רכב, וכעת גם אתם יכולים לעשות זאת: באמצעות חברת ניו קאר ליס, אשר מספקת סטנדרט שירות שלא נראה כמותו בישראל מתוך הבנה כי מדובר ברכישה משמעותית אשר בעבורה יש להעניק ללקוח את חווית הרכישה הטובה ביותר, מבלי להוציא סכומי כסף אדירים ואפילו מבלי לגשת לבנק. הסיבה לכך היא שחברת ניו קאר ליס מאפשרת לכם לקבל מימון של עד 100 אחוז משווי הכסף, כמו גם החזר חודשי שהוא הנמוך ביותר כיום בישראל. מדובר בבשורה של ממש בעבור הציבור הישראלי אשר מעוניין לרכוש רכב חדש, ואף להחליפו, מבלי לשלם קנס או ריבית גבוהה.

חווית שירות יוצאת מן הכלל באמצעות צוות העובדים של חברת ניו קאר ליס

צוות העובדים של חברת ניו קאר ליס נבחר בקפידה ועובר הכשרות ללא הרף, וזאת על מנת שסטנדרט השירות יעמוד בסטנדרטים האמריקאים המחמירים ביותר. על כן, תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו מעטפת אשר כוללת בחירה של רכב מחברה מובילה, וכן אפשרות לפריסת תשלומים ארוכה אשר מותאמת בדיוק לתקציב שלכם. בנוסף, באמצעות חברת ניו קאר ליס תוכלו לשדרג בכל שלוש שנים ברכב חדש, ובכך לחסוך אלפי שלם כמו גם שקט נפשי שאם הרכב אותו רכשתם כבר איננו מתאים לצרכים, תוכלו לשדרג בעלות מינימלית ובכך לחוות חווית נסיעה מצוינת המותאמת בדיוק למאה ה 21. לכן, למה אתם מחכים? השאירו פרטים באתר בכתובת https://www.new-car-lease.co.il ונציג יעמוד לשירותכם.

אולי תאהבו גם את

ליסינג מימוני
מהו מסלול ליסינג מימוני

קיימות בישראל עסקאות ליסינג רבות שמאפשרות ללקוחות פרטיים לרכוש רכב חדש מהניילונים בתנאי תשלום נוחים במיוחד. בעקבות ההעלאה במס הירוק שבוצעה לאחרונה שמצטרפת למיסוי הגבוה

קראו עוד »